1/06/2007

memleketlerin şahı

4-5 ay sonra gittiğim bursadan birkaç havadis (ilginizi çekeceğinden eminim)
-bursa hala küçük ama malesef artık yeşil değil-yeşil bursa yeşil kalsın!
-çevre yolu yapılmış,metromsu şey halen durmakta ve beni benden almakta.
-gece gidilebilecek bir mekan yok.
-intam çökmüş,yanındaki binalar boşaltılmış,kapkaranlık.
-trafik sorunu istanbulla yarışacak hale gelmiş.
-zafer plaza çok güzel süslenmiş.
-şehir cuma geceleri bile ölü,in cin top oynuyor (fiili değiştirip komiklik yapmak isterdim ama başka zamana)
-durak muhallebicisi tavuk göğsünü eskisi kadar güzel yapamıyor.
-trilye daha kalabalık ama hala huzur verici.
-eklil (en küçük kuzenim) 3 yaşına gelmiş,hala çok yaramaz ve hala bir zamanlar futbol oynadığımızı hatırlıyor,bana sürekli "hadi meyis top oynamamıj lajım" diyor ve hala "meyis bunlay da top gibi" diyip bir taraflarımı sıkıştırıyor piç (anladınız siz nerelerim olduğunu)
-babam beni eskisinden daha çok seviyor ya da öyleymiş gibi davranıyor.
-gönül sultan (anneannem) hala 5 günden fazla çekilmiyor ama yaprak sarması harika o ayrı.
-sigara içtiğimi henüz öğrenmemiş aile fertleri yüzünden hala bursada sigara içemiyorum,kuduruyorum.
-ilkokul arkadaşlarım beni hala tanıyorlar ve bu beni çok üzüyor (6 senede hiç mi değişmez bir insan yahu!!)
-bursayı sevmedim,sevmiyorum,sevmeyeceğim,sevmek için en ufak bir çaba sarfetmiyorum,sarfetmeyeceğim.

2 comments:

Emir Bey said...

hafifi manyak olduğunuzu söylemiş miydim?

melis said...

çoook :))