1/06/2007

kısmet

-physics and measurement
-motion in one dimention
-vectors
-motion in two dimentions
-the laws of motion
-circular motion and other applications of newton's laws
-energy and energy transfer
-potential energy
-linear momentum and collisions
-rotation of a rigid object about a fixed axis
-angular momentum

bunlar ne? finale 36 saat kala ne kadarını biliyorum? dersten kaldım mı? bu dönem bütün derslerden kalıcaksam neden okula gittim?okula gittim de derse mi girdim?bu dönem ben ne öğrendim?
fizik sorularının cevaplarını bilmediğim gibi yukarıdaki soruların da sadece birinin cevabını biliyorum : evet kaldım.

ikinci dönem beraber alırız artık fizik 101'i elsacım.

4 comments:

Elsa said...

hey bebeyim ben fiziğim süperdir! umarım ikinci dönem berbaer alabiliriz (burdaki umarım tabi ki senin için değil kendi çaresizliğimi vurgulamak için)

melis said...

umarım demeee :( geçiim been :( ama olmıcak yaa elsa ikinci dönem neyzi den al fiziği beraber girelim almasan da gireriz zaten.uuf yaa kaldım beeen. :( kader...

Tugc said...

soyle dusun, senin durumunda olan boyle 4donen, yada 8donen insanlar mutlaka vardir.. onlar da kalirlar, boylece ortalama duser.. bildigim kadariyla var can egrisi turkiyede. o yuzden gecersin :) gecmezsen de, seneye bu sene ogrendiklerinle hava atarsin. en azindan ilk gunlerde hocanin gozunu boyamaya calisirsin ..sikma canini.

melis said...

yok yaa bu saatten sonra canımı ç-sıkmak da saçma olur zaten. son çırpınışlarımı gerçekleştiriyorum. kısmet napalım :))hem belki senin gibi ilk dönemki ortalamamı katlarım sonradan :))