6/16/2007

3 buz 2 dut

"insana büyüdüğünü hatırlatan şarkılar" der üç nokta bilem koyarım.

elifimle bugün aldığımız pembe cicilerimizi giyip,90'ların pop şarkılarını dinleyip,boğaza karşı rakı içtik biz.hala içiyor olabiliriz.sarhoş da olabiliriz. yarın bunu yazdığımız için pişman bile olabiliriz ama olsun.bu gece mutlu oldum ben bi sebepten.

edit: 3 kadın delisin delisin nidalarıyla etrafında dönerken birden kafalarındaki herşeyi silip eskilere dönüp hareketleri hatırlamaya odaklanmıştı sadece.. çok güzeldi çok eğlendim r&b bile ekledim sonuna.. melisi de bağladım hatta hep yaptığım gibi.. edited by elif

3 comments:

Emir Bey said...

ne kadar müthiş bir şarkıdır bu !

Hanife said...

bayılıyorum ben bu şarkıya ama klibin sonundan korkardım hep:)

Bahar said...

melis hanım nerelere kayboldunuz yine?