12/19/2006

iç de iç de iç de petekte..

bu akşam pek sevgili fizik sınavımdan sonra yasomla tesadüfen karşılaştık.sigara,yemek,tavla falan derken kendimizi petekte bulduk deniz ve enginle beraber.parasız zavallılar olarak alkol almanın yollarını aradık.cepte beş kuruş yok...sağolsun engin 4 şişe köpek öldürenle bizi bizden aldı.şişelerce içtik.bizi tanıştıran yasom eve dündükten sonra bile kaldım ben gençlerle.dertleştik onların kız arkadaşları,beni keremim... ben çok üşüdüm sonra yurda döndüm,köpek öldürenimi de yanıma verdiler hala içiyorum,hala sarhoşum,ne zaman bitecek bu durumlar,ben ne zaman içmeden durabileceğim,ben alkolik miyim,yok değilim,kendimi mi kandırıyorum,belki..

bu günden kalan: Oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild-the past will catch you up as you run faster-kum gibi ezip geçme-i feel I know you I don't know how I don't know why-my fragile dreams would be broken for you.

elimde hala yarım şişe şarap var,kim bilir bu kaçıncı,biter mi bitmez mi ne ben bilirim ne sen..iç melo iç,the more you drink ,the happier you are.

5 comments:

Yasin Cem Kandemir said...

vay beh,tonight yeni sarkımızdır,duyrula

Elsa said...

bu kadar içme melo içme, bir faidesi dokunmaz. azıcık iç melo az iç. öptüm seni öptüm.

Emir Bey said...

advance english gördüm sizi the more.. the more kalıpları falan :))

Tugc said...

:) ben de cumartesi son ana kadar ictim.. bosver, ickiyi sevene biseycikler olmaz :D

eloise said...

ay bana da oluyo o alkolik miyim neyim paranoyaları!!ama ben sarhoş olmak isteğinden ziyade gerçekten derin bi aşk beslediim için içiyorum...hayyamide damağımla şarapın iç içe geçtiği o an ne mutludur allahım!!!!