11/04/2006

bi furyadır aldı başını gidiyor dikkat!

efendim farkettiniz mi bilmem bugünlerde blog camiasında ilginç bir fotoğraf furyası baş gösterdi.özellikle kızlarımız ya ayakkabılarını çekiyorlar ki bu ayakkabılar genelde süslü püslü topuklu neyse işte öyle ayakkabılar oluyor (topuklu ayakkabın yok mu,o zaman converse giy onu çek yeter ki çek) ya da bir kitap tutuyorlar ellerinde parmaklar da azıcık gözüküyor,ojeler kırmızı oluyor genelde..bu durum çok ilginç de bu arkadaşların blogları pek ilginç değil malesef,hepsi bir fabrikadan çıkmış.napmak lazım bilemiyorum.yeni bir bloğa bakarken ki bu bir kız bloğuysa sayfayı açmaktan korkar oldum,kabusum oldu bu furya yahu geceleri rüyama giriyor,uykumda babetler saldırıyor,kırmızı ojeli tırnaklar üstüme üstüme geliyor.düşündüm düşündüm birkaç tane pek bi ütopik çözümden daha fazlasını bulamadım:

1-ayakkabı ve tırnak çekmek ülke çapında derhal yasaklansın
2-yasakla önüne geçilemiyorsa,bütün fotoğraf makinaları ve kameralı cep telefonları toplansın.
3-babet ve kızmızı oje satışı uzun bir süreliğine durdurulsun
4-yeni blog yapanlara bir sözleşme imzalatılsın
5-bloğuna bu tarz fotoğraf koyan insanlar profilinde bunu bildirmek zorunda bırakılsın ki istemeden karşı karşıya gelmeyelim ayak şeysiyle
6-burun,kulak,dirsek çekme furyası başlatılsın(hiç olmazsa daha eğlenceli)

şimdilik bulabildiğim çözümler bunlar efendim,inanın sizin iyiliğiniz için çalışıyorum.daha iyi çözümleri olanlar bu iş çığ gibi büyüyüp bizi de içine katmadan bana iletsin,yoksa bir ayakkabılı fotoğrafımı koyarım dağıtırım burayı :))

15 comments:

Yasin Cem Kandemir said...

bloglarda markalar konussun bence artık,..yapaylassın her sey,, dogal kalmasın hicbir sey

melis said...

yasom konuşma çözüm bul iyi düşün el ele verelim kurtaralım şu camiayı.dernek kuralım,taksim de yürüyüşler düzenleyelim,dergi çıkaralım de,ben hazırım yapmaya bunların hepsini :))

Emir Bey said...

siz iyisine denk gelmemişiniz bence gençler misal bir vintage vardır ki bu tip tarz akımları başlatan insan olabilir, onun hem blogu hem resimelri çok klastır :)

zat-ı şahane said...

ben freshman'im.. yorum yapamiiciim bu hususta =)

tuhaffiye said...

dream tv deki sarışın hani ci kızı arayıp tabi ki rage against the machine den killing in the name of armağan etmek istiyorum bazen.
mucuk kiss kiss hayat kısa beybi do not care them they will learn what the reality is. wrşting in a different language providing a cool way to all sentences. i love you, see you later, allrigt, öptüm.

tuhaffiye said...

sınavlarda da böyşle ecüş bücüş yazarsam benden b bok olmaz afedersin. aa ne bu affetme bu da yeni moda. what is fashion who is idiot

melis said...

obaaa englisg güs in istanbul diycem yine,noluo lan gece gece reading yaptırdın bana deli :))

tuhaffiye said...

kızım(oğlum hacı kuzen baba hocam vs abi) ben günde en az yirmi sayfa ingilizce 1 puntoluk yazılar okuyorum müeendis bozuntusu.

melis said...

you should create your own style otherwise,you will be one of the slaves of fashion,you have no chance.
ahanda bi de writing yaptım

melis said...

ben de sınava bir gün kala oturup çalışıyorum,curve ün de üstüne çıkıyorum,ayrıca ilerde senden daha çok para kazanıcam.sebep ne söyliyim mi ama incinme: ben biraz zekiyiiim :))kader mi diyelim artık buna fate mi diyelim bilmem.

melis said...

bu arada sakın zekamla ilgili hakaretlere başlama,bu bloğun efendisi benim silerim commentini o olur :)

tuhaffiye said...

hahahah haşaaa ! my sultan. your intelligence is famous in all over the world. everyone knows it. however, if you cry tomorrow and need my arms, they won't be yours.

Emir Bey said...

aaa manyaklar basmış buraları :))

melis said...

sorma emirim fizik dokundu bana :)

tuhaffiye said...

bi tek senden bahsetmiyodu bencil mal